loading...
آموزش موسیقی
ادمین بازدید : 225 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
آتش دل

خلاصه اي از مطلب :

جواد بديع زاده,شد خزان,جلال تاج اصفهاني,آتش دل,داريوش رفيعي,زهره,غلامحسين بنان,الهه ناز,حسين قوامي,سرگشته,عبدالعلي وزيري,نميدوني,عبدالوهاب شهيدي,زندگي,محمودي خوانساري,مرغ شباهنگ,کوروس سرهنگ زاده,شبگرد,محمدرضا شجريان,مرغ سحر,بخش 2 :,امين الله رشيدي,چشم به راه,محمدرضا شجريان,بت چين,اکبر گلپايگاني,اشک من,ايرج,شمع و گل و پروانه,کوروس سرهنگ زاده,فايده نداره,جمال وفايي,ستاره بخت,منوچهر همايون پور,نواي چوپان,منوچهر شفيعي,يار شيرازي,ناصر مسعودي,نفرين بر مستي,هوشمند عقيلي,شباهنگ,نادر گلچين,خال زلف,علي اصغر زند,اي زلف سر کجت,شهرام ناظري,کاروان,مرضيه,خدا کنه که خوابم نبره,حميرا,به دنبال دل,مهستي,آن که دلم را,هايده,رفتم,پوران,کيه کيه در ميزنه,الهه,کعبه دلها,پروين,غوغاي ستارگان- ياسمين,هر که ديدم ياري داره,فرح,انتظار,دلکش,مهمانت کنم,شمس,نرگس شيراز,ملوک ضرابي,رعنا,روحبخش,دم گاراژ بودم,بخش 4 : | امين الله رشيدي,سپيده,عبدالوهاب شهيدي,از تو بگذشتم,سياوش شجريان,سايه لرزان,اکبر گلپايگاني,هوس ميکده,محمودي خوانساري,دعاي دل,حسين قوامي,جواني,غلامحسين بنان,هستي,عبدالعلي وزيري,بي خبر,داريوش رفيعي,شب انتظار,جواد بديع زاده,گل پونه نعنا


ادامه اين مطلب : ---


Ali_habibi1384
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2468
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 475
  • بازدید امروز : 626
  • باردید دیروز : 4,919
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 626
  • بازدید ماه : 30,652
  • بازدید سال : 195,927
  • بازدید کلی : 2,639,130
  • کدهای اختصاصی