loading...
آموزش موسیقی
ادمین بازدید : 497 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
رفتم

خلاصه اي از مطلب :

جواد بديع زاده,شد خزان,جلال تاج اصفهاني,آتش دل,داريوش رفيعي,زهره,غلامحسين بنان,الهه ناز,حسين قوامي,سرگشته,عبدالعلي وزيري,نميدوني,عبدالوهاب شهيدي,زندگي,محمودي خوانساري,مرغ شباهنگ,کوروس سرهنگ زاده,شبگرد,محمدرضا شجريان,مرغ سحر,بخش 2 :,امين الله رشيدي,چشم به راه,محمدرضا شجريان,بت چين,اکبر گلپايگاني,اشک من,ايرج,شمع و گل و پروانه,کوروس سرهنگ زاده,فايده نداره,جمال وفايي,ستاره بخت,منوچهر همايون پور,نواي چوپان,منوچهر شفيعي,يار شيرازي,ناصر مسعودي,نفرين بر مستي,هوشمند عقيلي,شباهنگ,نادر گلچين,خال زلف,علي اصغر زند,اي زلف سر کجت,شهرام ناظري,کاروان,مرضيه,خدا کنه که خوابم نبره,حميرا,به دنبال دل,مهستي,آن که دلم را,هايده,رفتم,پوران,کيه کيه در ميزنه,الهه,کعبه دلها,پروين,غوغاي ستارگان- ياسمين,هر که ديدم ياري داره,فرح,انتظار,دلکش,مهمانت کنم,شمس,نرگس شيراز,ملوک ضرابي,رعنا,روحبخش,دم گاراژ بودم,بخش 4 : | امين الله رشيدي,سپيده,عبدالوهاب شهيدي,از تو بگذشتم,سياوش شجريان,سايه لرزان,اکبر گلپايگاني,هوس ميکده,محمودي خوانساري,دعاي دل,حسين قوامي,جواني,غلامحسين بنان,هستي,عبدالعلي وزيري,بي خبر,داريوش رفيعي,شب انتظار,جواد بديع زاده,گل پونه نعنا


ادامه اين مطلب : ---


556,000 results
  1. رفتم که رفتم (ازبرت دامن‌کشان)

    www.kianavahdati.com/documentView.aspx?type=18&id=-2147483586

    کيانا وحدتي هنوز باورم نمي شود که رفته اي هنوز باورم نمي شود تو بوده اي که اينچنين غرور عشق ...

  2. رفتم و بار سفر بستم

    www.kianavahdati.com/documentView.aspx?type=18&id=-2147483562

    خواننده: هايده: شاعر: نواب صفا: آهنگساز: علي تجويدي: دستگاه: آواز دشتي : متن ترانه: رفتم رفتم ...

  3. نيومدي، رفتم!

    nayoomadi-70.blogfa.com

    نيومدي، رفتم! - منتظرت شدم. نيومدي. دير اومدي رفتم!

  4. شعر نو : مريم حيدرزاده - وقتي رفتم

    shereno.com/3/85/2346.html

    شاعر: مريم حيدرزاده, شعر: وقتي رفتم, دفتر: ديگه مي ذارمت کنار, يچکي از رفتن من غصه نخورد هيچکي ...

  5. دانلود آهنگ رفتم که رفتم از فرامرز آصف | ويکي صدا

    https://wikiseda.org/Faramarz+Asef/-/raftam+k+raftam

    دانلود ترانه رفتم که رفتم از فرامرز آصف ، حجم فايل 3.75 مگابايت براي دانلود اينجا کليک کنيد ...

  6. رفتم چون دوستش داشتم...

    dokhtarakebaroonii.blogfa.com

    رفتم چون دوستش داشتم... - هيچ کس تنهاييم را حس نکرد...

  7. شاد باشيد

    www.shad-bashid.blogfa.com/post-293.aspx

    رفتم... رفتم... رفتم و بار سفر بستم با تو هستم هرکجا هستم از عشق تو جاودان ماند ترانه ي من

  8. اين خانه سياه است - با کراوات به ديدار خدا رفتم و شد

    ardam.blogfa.com/page/5.aspx

    با کراوات به ديدار خدا رفتم و شد. بر خلاف جهت اهل ريا رفتم و شد. ريش خود را ز ادب صاف نمودم با تيغ

  9. دانلود آهنگ سنتي - آواي كهن

    avaye-kohan.mihanblog.com/post/211

    دانلود 10 اجرا متفاوت ترانه رفتم که رفتم ... دانلود ليست آلبوم هاي موجود در مجموعه هديه 1 : بيش ...

  10. دانلود آهنگ رفتم از هايده آلبوم رفتم | ويکي صدا

    https://wikiseda.org/track.php?id=5929

    دانلود ترانه رفتم از هايده ، حجم فايل 5.78 مگابايت براي دانلود اينجا کليک کنيد، متن ترانه ...

  11. رفتم

    168love.rzb.ir/Forum/Post/10810

    رفتم \" داروخونه \" بقيه پولمو چسب زخم داد ؛ منم زدم تو دهنش تا بفهمه همه فقط زخم ندارن ؛

  12. دانلود و متن آهنگ رفتم که رفتم جهان

    www.gavazn.com/song/3464.htm

    Toggle navigation ايران ترانه. آهنگها; ويديو; بيشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها

  13. من و تو - دانلود ترانه «رفتم که رفتم» علي شيباني

    me2u.mihanblog.com/post/112

    آهنگ « رفتم که رفتم » از آلبوم « زنده باد ايران » و خوانندگي « علي شيباني » متن ترانه هنوز ...

  14. ONLY LOVE YOU - رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

    onlyloveyouma.mihanblog.com/post/805

    only love you - رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت - love - only love you

  15. چ زود رفتم من از يادتـــــــ

    faramoshesh-shodam.blogfa.com

    چ زود رفتم من از يادتـــــــ - چــــ زود رفتمــــ منـــ از يادشـــــ .... فراموششــــ ...

  16. رفتم....

    www.98lovers.ir/Forum/Post/708

    با ارسال پست و تاپيک هاي پرطرفدار در انجمن عشق96 امتياز کاربري خود را افزايش دهيد.

  17. صداي گريه بارون""" - من رفتم..............

    loverme.mihanblog.com/post/502

    من عاشقانه هايم را در "صداي گريه باران" براي تو مي نويسم"... آسمان را بي ستاره ، دريا را بي موج ...

  18. متن و آهنگ رفتم که رفتم // خواننده غلام عباس قشقايي ...

    anamis.miyanali.com/164/متن_و_آهنگ_رفتم_که_رفتم...

    متن و آهنگ رفتم که رفتم // خواننده غلام عباس قشقايي ... - شقايق 69

  19. هايده - رفتم و بار سفر بستم?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=4NIbu_TE2Pg
    • By farham60 ·
    • 6 min ·
    • 447K views ·
    • Added 9/16/2009

    Video embedded · خواننده: هايده شاعر: نواب صفا آهنگساز: علي تجويدي دستگاه: آواز دشتي رفتم رفتم رفتم و ...

  20. رفتم

    padide2.iranipress.ir/page-769385.html

    رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت. راهي بجز گريز برايم نمانده بود. اين عشق آتشين پر از درد بي ...

  21. تصنيف رفتم که رفتم ( از برت دامن کشان ) با ده اجراي متفاوت

    iranvocals.blogfa.com/post-1191.aspx

    آرشيو موسيقي ملي ايران ( آواز سنتي ) - تصنيف رفتم که رفتم ( از برت دامن کشان ) با ده اجراي ...

  22. عاشقانه هاي حامد حانا - متن آهنگ رفتم که رفتم از زنده ياد جهان

    hamedhana.blogfa.com/post/53

    از برت دامن كشان رفتم اي نا مهربان از من آزرده دل كي دگر بيني نشان رفتم كه رفتم رفتم كه رفتم

  23. رفتم ... - دانلود

    sonnet.majzob.ir

    رفتم ...,دانلود,نرم افزار,عکس,ويديو,کليپ,دانلود آهنگ جديد,دانلود متن آهنگ,,

  24. ديگه رفتم | Facebook?

    https://www.facebook.com/dige.raftam

    To connect with ‎ديگه رفتم‎, sign up for Facebook today. Sign Up Log In. ديگه رفتم

  25. سکوتي ميکنم سنگين تر از فرياد - رفتم مرا ببخش و مگو او وفا ...

    www.sabooorseti.blogfa.com/post-40.aspx

    رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت راهي بجز گريز برايم نمانده بود

  26. دکلمه من رفتم - صداياب

    www.sedayab.com/?id=2375

    - دکلمه من رفتم - صداياب ... .کليه حقوق براي شرکت صداياب محفوظ مي باشد

  27. آهنگ رفتم که رفتم مرضيه آلبوم عشق خود حاشا مکن

    listenpersian.net/26431/آهنگ-رفتم-که-رفتم-مرضيه...

    از برت دامن کشان رفتم اي نامهربان از من آزرده دل کي دگر بيني نشان رفتم که رفتم رفتم که رفتم

  28. رفتم که رفتم - ترانه ها و خاطره ها

    taraneh-ha.miyanali.com/23/رفتم_که_رفتم

    رفتم که رفتم - مرضيه . رفتم که رفتم -افتخاري . رفتم که رفتم -جهان . رفتم که رفتم - گروه کر دختران

  29. دانلود اهنگ رفتم که رفتم از مرضيه . اپارات

    footballfc-rzb.tarnical.ir/list/...

    بار خود را بستم،رفتم از شهر خيالات سبک بيرون دلم از غربت سنجاقک پر. من به مهماني دنيا رفتم:

  30. رفتم باغ وحش!!!...

    sadi7.ir/Forum/Post/2728

    خوشا انان که الله يارشان بي.....به حمدو قل هو والله کارشان بي خوشا انان که دايم در نمازند ...

  31. دانلود آلبوم رفتم و بار سفر بستم از عليرضا قرباني - بييپ ...

    beeptunes.com/album/10192935

    آلبوم رفتم و بار سفر بستم عليرضا قرباني در بييپ تونز، مرجع خريد و دانلود آهنگ جديد و موسيقي ...

  32. اگر به عيادت مي‌رفتم... - KHAMENEI.IR

    farsi.khamenei.ir/page?id=27421

    خودم هم کلاس زبان رفتم تا در اين راه نامه شما بهتر فعاليت کنم .

  33. رفتم که رفتم - آهنگ

    aahang.org/index.php5?title=رفتم_که_رفتم

    متن آهنگ از برت دامن‌کشان، رفتم اي نامهربان از من آزرده‌دل کِي دگر بيني نشان رفتم که رفتم ...

  34. آهنگ رفتم که رفتم از جهان

    www.ghadimi-ahang.rozblog.com/tag/آهنگ+رفتم+که+رفتم...

    آهنگ رفتم که رفتم از جهان. از برت دامن كشان رفتم اي نا مهربان از من آزرده دل كي دگر بيني نشان

  35. faslemusic.com/دانلود-آهنگ-جديد-عليرضا...

    faslemusic.com

  36. حافظ (غزليات)/دوش رفتم به در ميکده خواب آلوده - ويکي‌نبشته

    https://fa.wikisource.org/wiki/حافظ_(غزليات)/دوش...

    دوش رفتم به در ميکده خواب آلوده: خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده: آمد افسوس کنان مغبچه باده فروش

  37. رفتم روش خوابيدم

    aval-atlasi.needadd.ir/list/رفتم+روش+خوابيدم.html

    ساعت نه و نيم بيدار شدم.رفتم حموم و اومدم.تولد مهدي بود.تو لاين به مهدي پيام دادم H.B.D dear cousin ...

  38. رفتم اما دل من مانده بر دوست هنوز (سيمين بهبهاني)

    www.beytoote.com/art/song/heart-love2-behbahani.html

    رفتم اما دل من مانده بر دوست هنوز ميبرم جسمي و دل در گرو اوست هنوز . بگذاريد بآغوش غم خويش روم

  39. دانلود آهنگ من رفتم- امير اسيد و ارغوان

    trace.rozblog.com/post/3

    دانلود آهنگ با کيفيت :Mp3 320 Amir Acid Ft Arghavan – Man Raftam دانلود آهنگ با کيفيت :Mp3 128 Amir Acid Ft Arghavan – Man ...

  40. رفتم تو اتاق

    khomeingirls.irlady.org/list/رفتم+تو+اتاق.html

    من در اتاق يک رئيسي رفتم، کار داشتم. تا در را باز کردم ديدم يک دختري حالا يا دختر يا خانم ...

  41. رفتم دلت تنگ بشه با صداي امين رستمي - صداياب

    www.sedayab.com/?id=3101

    من نفسم بند توئه نرفته برمي گردم خواستم فراموشت کنم، نشد هرکاري کردم خواستم صدامو نشنوي صدا ...

  42. رفتم ، مرا ببخش مگو او وفا نداشت | جستجو | |دانلودآهنگ جديد

    samamusic.ir/list/...

    رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت راهي به جز گريز برايم نمانده بود

  43. شعر نو : باران حسني - رفتم...

    www.shereno.ir/51949/46494/364251.html

    شاعر: باران حسني , شعر: رفتم..., دفتر: بارونِ پاييزي, تا که کنارت بودم ازمن دور بودي يادش بخير ...

  44. امروز رفتم سونو ... لطفا يه لحظه بياييد تو راهنماييم کنيد ...

    www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1170124

    امروز رفتم سونو ... لطفا يه لحظه بياييد تو راهنماييم کنيد. * * پسوردم را فراموش ...

  45. رفتم و بار سفر بستم | سايت خبري - تحليلي موسيقي ما

    www.musicema.com/node/204667

    با اجراي برنامه در يکي از معتبرترين سالن هاي اجراي موسيقي در اروپا و به دعوت «فيلارمونيک ...

  46. رفتم تو نخش ‏pastebin.com

    physiotherapy-tehran.taxi1718.net/list/...

    سبز با تو ديشب تا کجا رفتم تا خدا وانسوي صحراي خدا رفتم من نمي­ گويم ملايک بال در بالم شنا ...

  47. رفتم حموم همسايه

    doctormoslehi.irunmarket.ir/list/رفتم+حموم+همسايه.html

    رفتم حموم ديدم دوشه آب خرابه ازش آب نمياد مجبور شدم تو وان خودمو بشورم اومدم بيرون مهمون ...

  48. رفتم که رفتم گروه کر دختران BY ALI REJAEIAN?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=D8lxzwlLCY4
    • By Ali Rejaeian ·
    • 3 min ·
    • 4.7K views ·
    • Added 4/19/2012

    Video embedded · رفتم که رفتم گروه کر دختران تنظيم اهنگ : انوشيروان روحاني شعر : معيني کرمانشاهي از برت ...

  49. رفتم روش نشستم

    gd-chaloos.needadd.ir/list/رفتم+روش+نشستم.html

    رفتم که از ديوانه بازي دست بردارمتا اَخم کردم مطمئن شد دوستش دارم واکرد درهاي قفس را گفت ...

  50. افکارنيوز - اشتباه کردم براي مذاکره به باشگاه پرسپوليس رفتم

    www.afkarnews.ir/vdcb89ba8rhb5zp.uiur.html

    بازيکن فصل گذشته تيم پيکان گفت: از همان ابتدا اشتباه کردم که براي مذاکره به باشگاه پرسپوليس ...

  51. Some results have been removed
  1. Related searches

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2468
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 423
  • آی پی دیروز : 212
  • بازدید امروز : 3,189
  • باردید دیروز : 1,732
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 16,936
  • بازدید ماه : 28,296
  • بازدید سال : 193,571
  • بازدید کلی : 2,636,774
  • کدهای اختصاصی