loading...
آموزش موسیقی
ادمین بازدید : 589 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
مهمانت کنم

خلاصه اي از مطلب :

جواد بديع زاده,شد خزان,جلال تاج اصفهاني,آتش دل,داريوش رفيعي,زهره,غلامحسين بنان,الهه ناز,حسين قوامي,سرگشته,عبدالعلي وزيري,نميدوني,عبدالوهاب شهيدي,زندگي,محمودي خوانساري,مرغ شباهنگ,کوروس سرهنگ زاده,شبگرد,محمدرضا شجريان,مرغ سحر,بخش 2 :,امين الله رشيدي,چشم به راه,محمدرضا شجريان,بت چين,اکبر گلپايگاني,اشک من,ايرج,شمع و گل و پروانه,کوروس سرهنگ زاده,فايده نداره,جمال وفايي,ستاره بخت,منوچهر همايون پور,نواي چوپان,منوچهر شفيعي,يار شيرازي,ناصر مسعودي,نفرين بر مستي,هوشمند عقيلي,شباهنگ,نادر گلچين,خال زلف,علي اصغر زند,اي زلف سر کجت,شهرام ناظري,کاروان,مرضيه,خدا کنه که خوابم نبره,حميرا,به دنبال دل,مهستي,آن که دلم را,هايده,رفتم,پوران,کيه کيه در ميزنه,الهه,کعبه دلها,پروين,غوغاي ستارگان- ياسمين,هر که ديدم ياري داره,فرح,انتظار,دلکش,مهمانت کنم,شمس,نرگس شيراز,ملوک ضرابي,رعنا,روحبخش,دم گاراژ بودم,بخش 4 : | امين الله رشيدي,سپيده,عبدالوهاب شهيدي,از تو بگذشتم,سياوش شجريان,سايه لرزان,اکبر گلپايگاني,هوس ميکده,محمودي خوانساري,دعاي دل,حسين قوامي,جواني,غلامحسين بنان,هستي,عبدالعلي وزيري,بي خبر,داريوش رفيعي,شب انتظار,جواد بديع زاده,گل پونه نعنا


ادامه اين مطلب : ---


3,710 results
  1. آلبوم مهمانت کنم دلکش

    www.gavazn.com/album/1655.htm

    Toggle navigation ايران ترانه. آهنگها; ويديو; بيشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها

  2. دانلود و متن آهنگ مهمانت کنم دلکش

    www.gavazn.com/song/12296.htm

    Toggle navigation ايران ترانه. آهنگها; ويديو; بيشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها

  3. Delkash:Mehmanat konam-دلکش: مهمانت کنم - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=rF4IM6sNTyE
    • By martikkeh ·
    • 6 min ·
    • 2.1K views ·
    • Added 6/9/2011

    Video embedded · يک شب دلم خواهد که مهمانت کنم از ديده بيگانه پنهانت کنم نازت گشم مستت کنم مست و غزل ...

  4. دوستي - يک شب دلم خواهد که مهمانت کنم

    yashar58-m48.blogfa.com/post-39.aspx

    دوستي - يک شب دلم خواهد که مهمانت کنم - به ياد و خاطر دوست . دوستي . به ياد و خاطر دوست

  5. عزم آن دارم که مهمانت کنم

    sc0rpion.ir/عزم-آن-دارم-که-مهمانت-کنم

    شعر نو عطار عزم آن دارم که امشب نيم مست. عزم آن دارم که امشب نيم مست دفتر ديوان اشعار غزليات ...

  6. با من بيا زيباي من تا عشق مهمانت کنم... - تاپ لاو

    www.toplove.ir/post/687/my-pretty.html

    شعرنو,شعر نو عاشقانه,شعر نو جديد,با من برقص,با من,بيا,زيباي من تا عشق مهمانت کنم,با من بيا ...

  7. آهنگ تنها منشين دلکش آلبوم مهمانت کنم

    listenpersian.net/10891/آهنگ-تنها-منشين-دلکش...

    آهنگ تنها منشين دلکش آلبوم مهمانت کنم دانلود, آهنگ تنها منشين دلکش آلبوم مهمانت کنم آهنگ ...

  8. با بوسه درمانت کنم :: سايه سار ادب

    sayesareadab.blog.ir/1394/04/21/با-بوسه-درمانت-کنم

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با بوسه درمانت کنم . آرامشت را بيخيال...

  9. با من بيا زيباي من ! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با...

    www.wisgoon.com/pin/5896999

    ??? با من بيا زيباي من ! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با بوسه درمانت کنم آرامشت را بي ...

  10. دانلود ترانه مهمانت کنم با صداي دلکش

    www.iran-forum.ir/thread-145820.html

    دانلود ترانه: شما قادر به مشاهده لينک ها نمي باشيد . براي عضويت سريع کليک کنيد. موضوع‌هاي ...

  11. عزم آن دارم که مهمانت کنم

    toprated.hostik.ir/عزم-آن-دارم-که-مهمانت-کنم.html

    Not Found Any Result for : عزم آن دارم که مهمانت کنم Similar Words may have result :

  12. آهنگ قسمت دلکش آلبوم مهمانت کنم

    listenpersian.net/10887/آهنگ-قسمت-دلکش-آلبوم...

    آهنگ قسمت دلکش آلبوم مهمانت کنم دانلود, آهنگ قسمت دلکش آلبوم مهمانت کنم آهنگ , آهنگ قسمت ...

  13. با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم - فرزندان ايران زمين

    alirezamohebbi.blogsky.com/1394/04/16/post-630

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم. دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم. آرامشت را بيخيال...

  14. با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم

    alirezamohebbi.miladblog.ir/page-88471.html

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم. دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم. آرامشت را بيخيال...

  15. Delkash Mehmanet Konam MP3

    https://en.gavazn.com/song/24634.htm

    Toggle navigation IranSong. MP3; Video; More . Lyrics; Singers; Albums; Advertise

  16. دلکش

    golbang1.blogsky.com/page/2

    ترانه: مهمانت کنم. اواز : دلکش. يک شب دلم خواهد که مهمانت کنم از ديده بيگانه پنهانت کنم

  17. با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم

    facenama.com/view/post:306616950

    شبکه اجتماعي وزين فيس نما قادر به پشتيباني از حجم بالايِ کاربران بوده و اين امر باعث گسترش ...

  18. با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم ...

    www.toplove.ir/Forum/Post/1711

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم. آرامشت را بيخيال...

  19. با من بيا زيباي من، تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري...

    www.cloob.com/u/samaradin31/118674253/با_من_بيا_زيباي...

    با من بيا زيباي من، تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو ، بابوسه درمانت کنم آرامشت را بيخيال ...

  20. با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با ب

    www.lenzor.com/p/1gtjh

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با بوسه درمانت کنم آرامشت را بيخيال...

  21. کلبه ي شعر

    www.azarbayjan1372.blogfa.com/post/193

    کلبه ي شعر - يک شب دلم خواهد که مهمانت کنم - اين وبلاگ آثار شاعران ترک زبان وفارس زبان را در بر ...

  22. دلکش ،،، مهمانت کنم شاعر فکور?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=cLTUxVb8swM
    • By abas farahani ·
    • 4 min ·
    • 35 views ·
    • Added 11/3/2013

    Video embedded · This feature is not available right now. Please try again later. Published on Nov 3, 2013. Category . Music; License . Standard YouTube License

  23. با من بيا زيباي من تا عشق مهمانت کنم | داورنيوز

    mavi-download-sky.web.davernews.in/list/...

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم...دردي اگر داري بگو با بوسه درمانت کنم...آرامشت را بي ...

  24. مي خواهم شادانت کنم (شعر کودکانه)

    www.aparat.com/v/PIs12/مي_خواهم_شادانت_کنم_(شعر...

    Video embedded · ... /مي خواهم که آرامت کنم / وقتي مي خندي، من هم خوشحالم /خوشحالي را مهمانت کنم / ...

  25. کـــــــــــتـــــــــيــــــــــبـــــــــه دلـــــــــ ...

    katibe-del.mihanblog.com/post/227

    تا عشق مهمانت کنم. دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت ... با من بمان تا سر تر از تاريخ يونانت کنم.

  26. دانلود آهنگ فيلم سرگرمي اخبارجديد عکسبا من بيا زيباي من

    taranomezhdeha.2weblog.ir/page-73412.html

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با بوسه درمانت کنم آرامشت را بيخيال...

  27. دلکش

    qwsa1.rozblog.com/cat/35

    دلکش -مهمانت کنم . زمان برنامه : ?:?? ...

  28. با من بيا زيباي من

    2ham-ghasam.tarnical.ir/page-587757.html

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم.. دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم.... آرامشت را بيخيال...

  29. فيس اف - بوسه

    wolfalltime.faceoff.ir/page-28947.html

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم آرامشت را بيخيال...

  30. نازِ چشمانت کشم آنقدر، حيرانت کنم | سايت شعر 2 دات کام

    shere2.com/?p=15669

    نازِ چشمانت کشم آنقدر، حيرانت کنم ... مفتخر بودم به يک لبخند مهمانت کنم.

  31. هم قسم

    2ham-ghasam.tarnical.ir

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم.. دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم.... آرامشت را بيخيال...

  32. اخرين مطالب

    taranomezhdeha.soundfunny.org/page-524175.html

    آنتي ويروس اف سکيور در آلماشبکه پرداز; شکوه; اللهم عجل لوليک الفرج; آلما شبکه پرداز ارائه ...

  33. 18-niloofar: با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي ...

    facecamp.ir/view/post:648852

    18-niloofar: با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم آرامشت را ...

  34. کلبه تنهايي

    rozsiah4.blogfa.com

    کلبه تنهايي - خواهم که مهمانت کنم در گوشه ي قلبم تو را آيا قبولش مي کني اين کلبه ي ...

  35. بگذار به حرفي تازه از الفبا مهمانت کنم... - الهام بانو

    elhambanoo.com/snowgirl/nizar-qabbani

    بسم الله النور بعضي شبها مهمانمان ميکند به حرفهاي تازه و ناب، به اشعار زيباي « نزار قباني » ...

  36. با من بيا زيباي من

    taranomezhdeha.diomedia.in/page-680622.html

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با بوسه درمانت کنم آرامشت را بيخيال...

  37. hancok: بيش از عشق بر تو عاشقم

    www.bipfa.net/view/post:22321602

    hancok. با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم آرامشت را ...

  38. مرجع وب فارسي - با من بيا زيباي من

    taranomezhdeha.kacc.ir/?¨?§%20U…U†%20?¨UŒ?§%20...

    زيبايبا من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با بوسه درمانت کنم آرامشت را ...

  39. خورشيد من کجائي؟ سرد است خانه من... - اشعار

    ahmadatta.blogfa.com/cat-1.aspx

    مــنزل کــنم در کــوي او باشد کـه ديـدارش ... يکشب به بزم شعر خود با بوسه مهمانت کنم

  40. 1 » جامعه مجازي رازعشق - خانواده مجازي ايرانيان

    razeeshgh.ir/blog/262340/1

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با بوسه درمانت کنم. آرامشت را بيخيال...

  41. رمانسراي بهارانه - رمان بانوي قصه

    zeino62.blogfa.com/category/177

    بگذار تعبير کنم روياي فنجان ها را که در فکر لبانت ... بگذار به حرفي تازه از الفبا مهمانت کنم..

  42. مرجع وب فارسي - با من بيا زيباي من

    2ham-ghasam.kacc.ir/?¨?§%20U…U†%20?¨UŒ?§%20...

    زيباي. با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم.. دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم....

  43. Delkash Mehmanat Konam MP3 - Persian Music and ...

    en.gavazn.com/song/12296.htm

    Toggle navigation IranSong. MP3; Video; More . Lyrics; Singers; Albums; Advertise

  44. زيباي من - بلاگديس

    2ham-ghasam.blogdis.com/page-174903.html

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم.. دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم.... آرامشت را بيخيال...

  45. ورزش 3 -با من بيا زيباي من

    taranomezhdeha.couturee.net/page-462777.html

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو با بوسه درمانت کنم آرامشت را بيخيال...

  46. بوسه

    wolfalltime-rzb.memkan.ir/page-550701.html

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم آرامشت را بيخيال...

  47. شعر نو دوبيتي هاي عطار

    www.shereno.ir/list/دوبيتي++هاي+عطار.html

    پرواز مي کنم کــرانه را در شکافِ فـلـق؛ چه . وقتي که عشق آمد ... ... بيا يک شب که مـهمانت کنم ...

  48. DARRA - dara - شبکه اجتماعي وزين فيس نما

    facenama.com/DARRA

    با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم. آرامشت را بيخيال...

  49. مرجع وب فارسي - زيباي من

    2ham-ghasam.kacc.ir/?²UŒ?¨?§UŒ%20U…U†/161796.html

    زيباي. با من بيا زيباي من! تا عشق مهمانت کنم.. دردي اگر داري بگو بابوسه درمانت کنم....

  50. نوزدهم:دوستت دارم، دوستت دارم و چيزهاي ديگر | Persian ...

    poets.ir/?p=6749

    بگذار برايت ترجمه کنم حرف‌هاي صندلي را که به تو خوشامد ... مهمانت کنم. بگذار کمي کم کنم از ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 2468
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 23
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 461
  8. آی پی دیروز : 212
  9. بازدید امروز : 4,041
  10. باردید دیروز : 1,732
  11. گوگل امروز : 15
  12. گوگل دیروز : 23
  13. بازدید هفته : 17,788
  14. بازدید ماه : 29,148
  15. بازدید سال : 194,423
  16. بازدید کلی : 2,637,626
  17. کدهای اختصاصی