loading...
آموزش موسیقی
ادمین بازدید : 329 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
دستي نگيرد دست من

خلاصه اي از مطلب :

جواد بديع زاده,شد خزان,جلال تاج اصفهاني,آتش دل,داريوش رفيعي,زهره,غلامحسين بنان,الهه ناز,حسين قوامي,سرگشته,عبدالعلي وزيري,نميدوني,عبدالوهاب شهيدي,زندگي,محمودي خوانساري,مرغ شباهنگ,کوروس سرهنگ زاده,شبگرد,محمدرضا شجريان,مرغ سحر,بخش 2 :,امين الله رشيدي,چشم به راه,محمدرضا شجريان,بت چين,اکبر گلپايگاني,اشک من,ايرج,شمع و گل و پروانه,کوروس سرهنگ زاده,فايده نداره,جمال وفايي,ستاره بخت,منوچهر همايون پور,نواي چوپان,منوچهر شفيعي,يار شيرازي,ناصر مسعودي,نفرين بر مستي,هوشمند عقيلي,شباهنگ,نادر گلچين,خال زلف,علي اصغر زند,اي زلف سر کجت,شهرام ناظري,کاروان,مرضيه,خدا کنه که خوابم نبره,حميرا,به دنبال دل,مهستي,آن که دلم را,هايده,رفتم,پوران,کيه کيه در ميزنه,الهه,کعبه دلها,پروين,غوغاي ستارگان- ياسمين,هر که ديدم ياري داره,فرح,انتظار,دلکش,مهمانت کنم,شمس,نرگس شيراز,ملوک ضرابي,رعنا,روحبخش,دم گاراژ بودم,بخش 4 : | امين الله رشيدي,سپيده,عبدالوهاب شهيدي,از تو بگذشتم,سياوش شجريان,سايه لرزان,اکبر گلپايگاني,هوس ميکده,محمودي خوانساري,دعاي دل,حسين قوامي,جواني,غلامحسين بنان,هستي,عبدالعلي وزيري,بي خبر,داريوش رفيعي,شب انتظار,جواد بديع زاده,گل پونه نعنا


ادامه اين مطلب : ---


2,580 results
  1. دستي نگيرد دست من - هنرکده ساز و ...

    honarkade166.blogfa.com/post-80.aspx

    هنرکده ساز و آواز - دستي نگيرد دست من - متن و دانلود ترانه - هنرکده ساز و آواز

  2. پوران?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=nHsCvQxqK50
    • By Zahed Salehi ·
    • 6 min ·
    • 45 views ·
    • Added 4/13/2014

    Video embedded · دستى نگيرد دست من

  3. دانلود ترانه امشب شب مهتاب مرضيه

    khublink.ir/t-دانلود%20ترانه%20امشب%20شب...

    ... 7231 k 54, پروين, پيك سحري, 6139 k 55, پوران, دستي نگيرد دست من, 5565 k 56 ... اي ظلمت شب، با من غم ...

  4. هنرکده ساز و آواز

    honarkade166.blogfa.com/cat-16.aspx?p=6

    دستي نگيرد دست من دستي نگيرد دست من دستگاه : شور (آواز ابوعطا) ... دستي نگيرد دست من (2) ...

  5. گلچيني از بهترين ترانه هاي موسيقي سنتي ايراني براي دانلود ...

    bfm.persianblog.ir/post/177

    دستي نگيرد دست من: 5565 k: 56: ... از من بگذر: 2439 k: 75 ...

  6. دانلود رايگان آهنگ اشک من هويدا شد

    downloadzz.ir/...آهنگ-اشک-من-هويدا-شد/tag-268192

    دانلود رايگان آهنگ اشک من هويدا شد ... 7231 k 54 پروين پيك سحري 6139 k 55 پوران دستي نگيرد دست من ...

  7. دانلود رايگان آهنگ اشک من هويدا شد مرضيه

    downloadzz.ir/...اشک-من-هويدا-شد-مرضيه/tag-268192

    دانلود رايگان آهنگ اشک من هويدا شد مرضيه ... 7231 k 54 پروين پيك سحري 6139 k 55 پوران دستي نگيرد دست ...

  8. فروشگاه اينترنتي سي دي پرشين - 50 سال موسيقي اصيل

    www.cdpersian.com/home/product.php?id=141&reseller=2626358

    (رشيدي = چشم به راه- شجريان= بت چين- گلپايگاني= اشك من- ايرج ... دستي نگيرد دست من- دل بي ...

  9. اهنگ اشک من هويدا با کيفيت 320

    download041.ir/اهنگ-اشک-من-هويدا-با-کيفيت-320...

    اهنگ اشک من هويدا با کيفيت 320 ... زمانه ما 7231 k 54 پروين پيك سحري 6139 k 55 پوران دستي نگيرد دست من 5565 ...

  10. اگر در شهر الله به لقاء الله نرسيد، به باطن روزه نرسيده ...

    www.balagh.ir/content/3494

    حضرت آيت الله جوادي آملي: شهر رمضان در حقيقت «شهرالله» است. اگر انسان در شهرالله، به لقاء ...

  11. عاشقانه نخستين روز مهماني/ توفيق ده با کسي که با ما دشمني ...

    www.khabaronline.ir/detail/362609/culture/religion

    ... که ببخشد و نگيرد؛ چون هيچ دستي بهتر از دست بخشنده و هيچ دستي هم ... به دست من و با خون ...

  12. اين شب ها از خدا چه بخواهيم | فرهنگ نيوز

    www.farhangnews.ir/content/42904

    يکي از مراجع تقليد شيعيان در نوشتاري به دستورات مربوط به ماه رمضان اشاره کرده و درخواست ...

  13. عاشقانه نخستين روز مهماني/ توفيق ده با کسي که با ما دشمني ...

    www.khabaronline.ir/detail/362609

    ... پيدا کند که ببخشد و نگيرد؛ چون هيچ دستي بهتر از دست بخشنده و هيچ دستي هم بدتر از دست ...

  14. اين شب ها از خدا چه بخواهيم

    www.aviny.com/Article/mosahebe/92/5/CheBekhaym.aspx

    ... بخشد و نگيرد؛ چون هيچ دستي بهتر از دست بخشنده و هيچ دستي هم ... دين تو به دست من زنده ...

  15. دانلود رايگان آهنگهاي قديمي ايراني

    sahidaini.blogfa.com

    من ميرم گم ميشم تو جنگل ... تو که دست تکون ...

  16. خلوت دل - دلتنگ خدا

    ghobardel.blogfa.com/cat-1.aspx

    چشمي عطا کن تا براي تو بگريد ، دستي عطا کن تا داماني جز تو نگيرد ... دل من دست ... دستي ، كه فقط ...

  17. آتش فراق

    aligandomi.blogfa.com/8909.aspx

    ... كه روز عاشورا را روزه نگيرد ولى از خوردن و آشاميدن ... دست من تر شد ... من برآر دستى ...

  18. صبح روشن

    sobhroshan.blogfa.com/9204.aspx

    ... و نگيرد؛ چون هيچ دستي بهتر از دست بخشنده و هيچ دستي هم بدتر از دست ... به دست من ...

  19. نگوييد رمضان آمد؛رمضان رفت

    www.entekhab.ir/fa/news/172034

    ... رحمت خاصه مخصوص مؤمنان است: ?إِنَّ رَحْمَتَ اللّهِ قَرِيبٌ مِنَ المُحْسِنِينَ? .

  20. ائل پرس | نگوييد رمضان آمد؛رمضان رفت...

    elpress.ir/news/13013

    البته رحمت خاصه مخصوص مؤمنان است: ?إِنَّ رَحْمَتَ اللّهِ قَرِيبٌ مِنَ المُحْسِنِينَ? .

  21. درس هاى از قرآن :: سال 73 :: نماز، قنوت و دعا

    www.tarvijequran.com/page.php?pg=showqurandars&id=1800

    دست هايمان را ... من دستي را که براي گدايي بالا ... تا خدا يک سري چيزها را از ما نگيرد، ما ...

  22. Hamshahri Newspaper

    hamshahrionline.ir/hamnews/1384/840825/Irshahr/safarsh.htm

    با خونسردي دستي روي سر مار مي ... در معرض خطر قرار نگيرد، گاز نمي گيرد. لمس دست من زياد ...

  23. عشق@دوستي@صداقت@مهرباني@شعر و ... - بياد مادر

    gedaali.blogfa.com/cat-5.aspx

    دستي به مهر طفل ، و به دست دگر ... گويا تا وقتي مرگ او را از ما نگيرد متوجه اين حضور نمي شويم !

  24. مطالب احساسي و جالب - داستانهاي افسانه اي

    ehsasy.blogfa.com/tag/داستانهاي-افسانه-اي

    تازه از كجا معلوم است كه مشهدي علي بهانه نگيرد چرا ... دستي از زمين ... را به دست من ...

  25. اشعار مذهبي - ولادت امام عسگري(ع)

    janatmahdi.blogfa.com/category/40

    دست من به دامانت. مي ... هرگز نگيرد از تو ذره پروري ... دستي ببر بالا كه در اين فصل ...

  26. فصل چهارم : آفتهاى آرزوها

    www.hadithcity.com/Hadith.aspx?id=3517

    ... به تنگ‏دستى شديدى گرفتار شدم و ... آيا دنيا و آخرت ، در دست من ... كند و مرا در نظر نگيرد ...

  27. جام نيوز :: JamNews - اين شب ها از خدا چه بخواهيم

    www.jamnews.ir/detail/News/216164

    جام نيوز - اخبار رسانه هاي برون مرزي. تقويم اخبار جام نيوز جام تيوب

  28. بي تو فردايي ندارم...

    www.wwwrf.blogfa.com

    دو دستي چسبيدن به هر ... توبودن رويايي که دست من را به دستان گرم تو ميرساند ... صدا را نگيرد

  29. غروب كربلا - شعر

    www.ghrobe-karbala.blogfa.com/cat-6.aspx

    سر نيزه اي نبود نگيرد از او ... اگر بودي به شام و كوفه دستي . ... تمام صورت من زير دست و پا لِه ...

  30. عاشقان رمان - رمان اب نبات چوبي(8)

    bosehashegh.blogfa.com/post/356

    دستي به سر و صورتم ... ميخواي از دست من ... بودم با من تماس نگيرد، يادم آمد بدون اطلاع ...

  31. به کجا چنين شتابان - دل انگيز(شعر)

    www.mohebeyan.blogfa.com/category/66

    جانم بگير و جام مي از دست من مگير اي مدعي هرآنچه دهي ... کس نگيرد زگل ... به دستي جام و دستي ...

  32. مهر 1392 - غلام رقيه ( ريحانه کربلا)

    www.mobin1333.blogfa.com/1392/07

    مي ره بالا منبر پيمبر – مي گيره به دست دست حيدر. مي خونه که من کنت مولا – فهذا مولا ...

  33. رمان خانه - رمان اب نبات چوبي8

    www.amoozeshedastan.blogfa.com/post/1876

    دستي به سر و صورتم ... ميخواي از دست من ... بودم با من تماس نگيرد، يادم آمد بدون اطلاع ...

  34. مگه تن من مي تونه بدون تو زنده باشه؟

    www.mastoore1055.blogfa.com/8806.aspx

    فرياد بر آمد آنكه خاموش، كم داد اگر، نگيرد ... آن كه مست آمد و دستي به دل ... و اين دست من ...

  35. فرياد رس

    www.faryadras136.blogfa.com

    آن كسي مهر تو گيرد كه نگيرد پي ... به دنبال گرمي دستي که بر گيسوان ژوليده ... دل من. دست و قلمت ...

  36. عشق@دوستي@صداقت@مهرباني@شعر و ... - مولا علي

    gedaali.blogfa.com/cat-9.aspx

    دست من گر که وا شود ... باز بر بال و پرم دستي بکش. من يتيمم بر سرم ... گر به خم کام نگيرد ز لب جام ...

  37. آواهاي ايراني - محمد علي | متن اشعار 20 آلبوم استاد محمد ...

    avahayeirani.blogfa.com/post/68

    ز آستين طبيبان هزار خون بچكد گرم به تجربه دستي ... دست خويش از من كه در ... مي نگيرد ...

  38. مهتابي

    www.akbina.blogfa.com

    قطره از دريا نگيرد اعتبار ... سيب دندان زده از دست من ... خواستم دستي در آن ببرم، اندكي ...

  39. درس هاى از قرآن :: سال 78 :: دعاي مكارم الاخلاق - 7، دعا و ...

    tarvijequran.com/page.php?pg=showqurandars&id=693

    من سنگ مي‌زنم به پيشاني او پنبه شود كه درد نگيرد. ... چون دستي كه براي ... را در دست من ...

  40. اگه حتي بين مافاصله يک نفسه,نفس منو بگير

    www.najmahh.blogfa.com

    اگر مرگم به نامردي نگيرد. ... بر اثير پيكر سوزنده اش دستي . ... تنها دست تو رفيقه دست بي رياي من ...

  41. گزيده اي از سخنان گهربار حضرت محمد مصطفي صلي الله عليه و ...

    m-farhangi.iut.ac.ir/edare/pages/page1339.html

    ... دست بالا بهتر است از دست پائين (دستى كه ... باطل شود وضو نگيرد به من ستم كرده و هر ...

  42. جملاتي از بزرگان : شعر و ادبيات

    www.centralclubs.com/topic-t920.html

    اگر عنقا، ز بي‌برگي بميرد شكار از چنگِ گنجشكان نگيرد سعدي ... دامان تو دست من ... به تهي دستي ...

  43. خسته ام از تمام نداشته هايم....

    www.dell-neveshteham.blogfa.com

    بيقراري كاش قلبم را نگيرد زير چنگ ... اگر از دست من در خلوت خود گريه ... تهي دستي و بي كسي درد ...

  44. به پاي قافله رفتن ز من نمي‌آيد

    rasekhoon.net/article/show/182038/به%20پاي%20قافله%20...

    سايه دستي ز اخوان وطن مي ... اگر در دست من مي‌بود، اول ... سيل در گوشه‌ي ويرانه نگيرد ...

  45. من فکر مي کنم - گزين گويه ها

    amin-mo.blogfa.com/cat-5.aspx

    من فکر مي کنم ... نترسد آنكه بر افتادگان نبخشايد كه گر ز پاى در آيد، كسش نگيرد دست ؟ هر ...

  46. نمونه هايي ازفضايل و سيره فردى رسول خدا

    imamhadi.com/...

    ... آمده ‏ام تا بر دست تو مسلمان شوم ... من از اصحابم بدگوئى ... را از دستش نگيرد مگر آنكه ...

  47. مخاطبان فرضي شعر را نازل مي‌کنند/ انتقاد از موج مجازي «بق ...

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=448990

    به باور من جايي که شعر ... ماجراي دست زدن و هورا کشيدن و لايک ... مجازي و فريبنده قرار نگيرد ...

  48. غلام رقيه ( ريحانه کربلا) - اشعارشب سوم محرم

    mobin1333.blogfa.com/category/47

    پر شده بود تو مشت زجر موهاي من دو دست من ... ي صورت من قدر ِكفِ دستي نيست ... نگيرد به لبش ...

  49. شعرناب .::. - پست هاي وبلاگ - گزيده غزليات روح خدا

    sherenab.ir/index.php?module=News&do=View&id=1554

    دست مـــن گير و از اين خرقه ... دلم آرام نگيــــــرد ... دستى به عاشقان ده ...

  50. مقالات - Aftabkaran

    www.aftabkaran.com/maghale.php?id=4458

    سفارش هميشگي پدرم به من اين بود كه عصرها ، وقتي كه ... دست من را گرفت ... دستي به سرش كشيد ...

  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 2468
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 17
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 391
  8. آی پی دیروز : 212
  9. بازدید امروز : 2,393
  10. باردید دیروز : 1,732
  11. گوگل امروز : 15
  12. گوگل دیروز : 23
  13. بازدید هفته : 16,140
  14. بازدید ماه : 27,500
  15. بازدید سال : 192,775
  16. بازدید کلی : 2,635,978
  17. کدهای اختصاصی