loading...
آموزش موسیقی
ادمین بازدید : 628 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
فروغ وفا

خلاصه اي از مطلب :

جواد بديع زاده,شد خزان,جلال تاج اصفهاني,آتش دل,داريوش رفيعي,زهره,غلامحسين بنان,الهه ناز,حسين قوامي,سرگشته,عبدالعلي وزيري,نميدوني,عبدالوهاب شهيدي,زندگي,محمودي خوانساري,مرغ شباهنگ,کوروس سرهنگ زاده,شبگرد,محمدرضا شجريان,مرغ سحر,بخش 2 :,امين الله رشيدي,چشم به راه,محمدرضا شجريان,بت چين,اکبر گلپايگاني,اشک من,ايرج,شمع و گل و پروانه,کوروس سرهنگ زاده,فايده نداره,جمال وفايي,ستاره بخت,منوچهر همايون پور,نواي چوپان,منوچهر شفيعي,يار شيرازي,ناصر مسعودي,نفرين بر مستي,هوشمند عقيلي,شباهنگ,نادر گلچين,خال زلف,علي اصغر زند,اي زلف سر کجت,شهرام ناظري,کاروان,مرضيه,خدا کنه که خوابم نبره,حميرا,به دنبال دل,مهستي,آن که دلم را,هايده,رفتم,پوران,کيه کيه در ميزنه,الهه,کعبه دلها,پروين,غوغاي ستارگان- ياسمين,هر که ديدم ياري داره,فرح,انتظار,دلکش,مهمانت کنم,شمس,نرگس شيراز,ملوک ضرابي,رعنا,روحبخش,دم گاراژ بودم,بخش 4 : | امين الله رشيدي,سپيده,عبدالوهاب شهيدي,از تو بگذشتم,سياوش شجريان,سايه لرزان,اکبر گلپايگاني,هوس ميکده,محمودي خوانساري,دعاي دل,حسين قوامي,جواني,غلامحسين بنان,هستي,عبدالعلي وزيري,بي خبر,داريوش رفيعي,شب انتظار,جواد بديع زاده,گل پونه نعنا


ادامه اين مطلب : ---


50,500 results
  1. 008 - MP3 Download, Play, Listen Songs - 4shared ...

    www.4shared.com/file/24855116/547a277/008.html

    <008download from 4shared ... Crave more? Click "PlayNext" to check a similar track.

  2. ترانه قديمي «فروغ وفا» با صداي رامش | گندي شاپور

    gundeshapur.com/2013/01/15/ramesh

    بشنويد: بگذر از عشق افسانه مگو افسانه با ديوانه مگو منم آن مست ميخانه غم با من تو از پيمانه ...

  3. فروغ وفا

    forooghevafa.blogfa.com

    فروغ وفا. بيوگرافي ...

  4. IRANSEDA Network-گنجينه-فروغ وفا

    www.iranseda.ir/FullGanjine/?g=1181247&s=

    قرآن و معارف. آوا و نوا تاريخ اسلام تفسير

  5. دانلود و متن آهنگ فروغ وفا رامش

    www.gavazn.com/song/24709.htm

    Toggle navigation ايران ترانه. آهنگها; ويديو; بيشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها

  6. بهترين شعرهايي که خوانده ام - فروغ فرخزاد

    jeyhoon.blogfa.com/cat-36.aspx

    زنده ياد فروغ فرخزاد. من به مردي وفا نمودم و او. پشت پا زد به عشق و اميدم. هر چه دادم به او ...

  7. رامش ،،،فروغ وفا?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=VF1an1c4VVc
    • By abas farahani ·
    • 5 min ·
    • 182 views ·
    • Added 10/13/2013

    Video embedded · رامش با نام اصلي آذر محبي در شهر تهران در ?? آبان ???? در خانواده‌اي با سه خواهر و يک ...

  8. گمگشته - فروغ فرخزاد

    farrokhzad-forough.persianblog.ir/post/40

    من به مردي وفا نمودم و او. پشت پا زد به عشق و اميدم. هر چه دادم به او حلالش باد. غير از آن دل که ...

  9. وفا - اگه به فروغ فرخزاد علاقه داريد کليک کنيد

    masoudk20.blogfa.com/post-21.aspx

    شمع ‚ اي شمع چه ميخندي ؟ به شب تيره خاموشم بخدا مُردم از اين حسرت که چرا نيست در آغوشم فروغ ...

  10. گريز و درد - فروغ فرخزاد

    farrokhzad-forough.persianblog.ir/post/9

    رفتم،مراببخش و مگو او وفا نداشت. راهي بجز گريز برايم نمانده بود. اين عشق آتشين پر از درد بي ...

  11. Ramesh - Foroughe vafa رامش فروغ وفا - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=WGjbkp5m0II
    • By FaridNaftoon ·
    • 5 min ·
    • 1.9K views ·
    • Added 4/25/2011

    Video embedded · This feature is not available right now. Please try again later. Uploaded on Apr 25, 2011. Category . Music; License . Standard YouTube License

  12. حکيمانه

    jomalatziba.blogfa.com/cat-109.aspx

    حکيمانه - اشعار زيبـــاي فــروغ فـرخــــزاد ... رفتم ،مرا ببخش ومگو او وفا ...

  13. فروغ وفا | گندي شاپور

    gundeshapur.com/tag/فروغ-وفا

    Posts about فروغ وفا written by مهتا ... همه عالم تن است و ايران دل نيست گوينده زين قياس خجل

  14. شعر نو - فروغ فرخزاد

    www.shereno.com/2

    مجموعه اشعار و آثار فروغ فرخزاد , شاعر: فروغ فرخزاد , شعر ها: , دفتر شعر اسير , دفتر شعر ايمان ...

  15. رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

    www.noonoab.ir/post/49201/رفتم-مرا-ببخش-و-مگو-او...

    فروغ فرخزاد رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت راهي بجز گريز برايم نمانده بود اين عشق آتشين پر ...

  16. فروغ فرخزاد - بيشه

    www.bisheh.com/Group.aspx?GroupID=58

    <<درد و گريز>> رفتم مرا ببخش و مگو وفا نداشت راهي بجز گريز برايم نمانده بود اين عشق اتشين پر از ...

  17. Forough Farrokhzad فروغ فرخزاد | Facebook?

    https://www.facebook.com/ForoughFarrokhzad

    ‎Forough Farrokhzad فروغ فرخزاد‎. 671,361 likes · 4,470 talking about this. www.ForughFarrokhzad.org

  18. فقط شعر.:.شعر عاشقانه.:. - فروغ فرخزاد

    gapybaadab.blogfa.com/cat-1.aspx

    (فروغ فرخزاد) + نوشته شده در پنجشنبه 1387/09/14 14:2 توسط رويا ... با دلي که بويي از وفا نبرده ...

  19. فروغ فرخزاد - زيباترين اشعار عاشقانه معاصر

    poem.parsiblog.com/category/فروغ+فرخزاد

    من به مردي وفا نمودم و او. پشت پا زد به عشق و اميدم. هر چه دادم به او حلالش باد. غير از آن دل که ...

  20. دانلود فول آلبوم وفا - دانلود آهنگ , دانلود فول آلبوم ...

    fullmp3.persianblog.ir/tag/دانلود_فول_آلبوم_وفا

    دانلود فول آلبوم وفا. ادامه ...

  21. از مرد وفا مجو مجو هرگز - به تهرانجلس خوش اومديد!!!!!!!!!

    tehranjeles.persianblog.ir/tag/از_مرد_وفا_مجو_مجو...

    از مـرد وفـا مجـو ? مجـو ... راز دل خـود بـه او مگـو هـرگـز (فروغ فرخزاد) نوشته شده در ???? ...

  22. فروغ فرخزاد | شعرهاي فروغ فرخزاد

    https://foroughfarrokhzad.wordpress.com

    شعرهاي فروغ فرخزاد (بدست مستانه) ... رفتم، مرا ببخش و مگو او وفا ...

  23. فروغ

    foroughstar.mihanblog.com

    نويسنده : درمونده بامرام فروغ خانوم بي وفا اصلا معلوم نيست کجا هست؟؟؟!!!!! البته مثنکهبايد ...

  24. قلب من چشم تو - فروغ فرخزاد

    negahivayadi.blogfa.com/cat-12.aspx

    قلب من چشم تو - فروغ فرخزاد - شعر و داستان و موسيقي و فيلم ... با دلي که بويي از وفا نبرده ...

  25. شعرهاي ناب

    moharamghorbani.blogfa.com/category/20

    شعرهاي ناب - فروغ فرخزاد - - شعرهاي ... رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

  26. اسير - فروغ فرخزاد

    www.jasjoo.com/books/new-poems/foroogh_farokhzad/9/0/5

    در اين صفحه شما به مجموعه شعرهاي اسير از آثار شاعر معاصر فروغ فرخزاد ... من به مردي وفا ...

  27. زيرزمين شعر - فروغ فرخزاد

    kheylokhob.blogfa.com/cat-2.aspx

    زيرزمين شعر - فروغ فرخزاد - آنهايي که خواندم و دوباره ... با دلي که بويي از وفا نبرده ...

  28. حکيمانه

    jomalatziba.blogfa.com/post-2537.aspx

    وفا نكردي و كردم، خطا نديدي و ديدم شكستي و نشكستم، بُريدي و ... ثبات عهد مرا ديدي اي فروغ ...

  29. رفتم مرا ببخش مگو وفا نداشت....فروغ فرخزاد | جستجو در ...

    weblog24.com/...مگو-وفا-نداشت....فروغ-فرخزاد.html

    رفتم مرا ببخش مگو او وفا نداشت راهي بجز گريز برايم نمانده بود اين عشق آتشين پر از درد بي اميد ...

  30. فروغ فرخزاد | عاشقانه ها

    www.asheghaneha.ir/poet/فروغ-فرخزاد

    فروغ‌الزمان فرخزاد (زاد? ? دي ???? – درگذشته ?? بهمن ????) ... رفتم، مرا ببخش و مگو او وفا ...

  31. رفتم ،مرا ببخش ومگو او وفا نداشت | سايت عاشقانه

    alonei.com/شعر/فروغ-فرحزاد/رفتم-،مرا-ببخش...

    رفتم ،مرا ببخش ومگو او وفا نداشت راهي بجز گريز برايم نمانده بود اين عشق آتشين پر از درد بي اميد

  32. اشعار فروغ فرخ زاد به صورت اس ام اس ادبي | دانلود رايگان ...

    mihandownload.com/2009/05/forogh_farah_zad.php

    اشعار فروغ فرخ زاد به صورت اس ام اس ... رفتم ، مرا ببخش و نگو او وفا ...

  33. مجموعه اشعار فروغ فرخزاد - گريز و درد

    www.dashmili-5.blogfa.com/post-19.aspx

    مجموعه اشعار فروغ فرخزاد : گريز و درد ?? گريز و درد. رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

  34. گنجينه ي بهترين شعرها - من به مردي وفا نمودم و او

    temenna.blogfa.com/post/276

    زنده ياد فروغ فرخزاد : من به مردي وفا نمودم و او. پشت پا زد به عشق و اميدم. هر چه دادم به او ...

  35. شعر عاشقانه فروغ فرخزاد به نام اي ستاره ها

    www.jahaniha.com/شعر_عاشقانه_فروغ_اي_ستاره...

    در جهاني‌ها شعر عاشقانه فروغ فرخزاد به نام اي ستاره ها را ... با دلي که بويي از وفا ...

  36. زندگي نامه نظام وفا

    www.persian-man.ir/senior/poets/نظام-وفا

    نظام وفا در بهمن ماه 1343 به سکته مغزي در گذشت . اثار وي : ... نمايشنامه ستاره و فروغ و فروغ و ...

  37. شعر گريز و درد از فروغ فرخزاد - Romantic poetry

    poetry616.persianblog.ir/post/7

    شعر گريز و درد از فروغ فرخزاد: رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت. راهي بجز گريز برايم نمانده ...

  38. Ramesh - Irannam

    www.irannam.com/Singers/Ramesh/Ramesh.htm

    فروغ وفا. گل ...

  39. رفتم مرا ببخش و مگو وفا نداشت.

    www.cloob.com/u/nasrinziba/24001678

    رفتم مرا ببخش و مگو وفا نداشت....فروغ فرخزاد رفتم مرا ببخش و مگو او وفا نداشت راهي بجز گريز ...

  40. اشعارفروغ فرخزاد

    www.matrix-1361.blogfa.com

    من به مردي وفا نمودم و ... فروغ من به وسيله ي تلفن از تصميم شما آگاه مي شوم .

  41. ? شعرهاي عاشقانه و زيبا ? - فروغ فرخزاد

    ashkepenhan426.blogfa.com/tag/فروغ-فرخزاد

    ? شعرهاي عاشقانه و زيبا ? - فروغ فرخزاد ... رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت .

  42. شعر فروغ - نيلوفرمرداب

    nilofarmordab.persianblog.ir/tag/شعر_فروغ

    زنده ياد فروغ فرخزاد. من به مردي وفا نمودم و او. پشت پا زد به عشق و اميدم. هر چه دادم به او ...

  43. بهترين شعرهايي که خوندم ! - فروغ فرخزاد

    nice-poem.blogfa.com/cat-14.aspx

    بهترين شعرهايي که خوندم ! - فروغ فرخزاد - وبــــلاگ ... زين سپس به عاشقان با وفا كنم .

  44. غزلخانه - مطالب فروغ فرخزاد

    ghazalkhane.mihanblog.com/post/category/30

    فروغ فرخزاد. نوع ... با دلي که بوئي از وفا نبرده ...

  45. وفا نكردي و كردم - سوته دلان

    sotehdelan.rozblog.com/post/83

    وفا نكردي وكردم ،جفا نديدي و ديدم شكستي و نشكستم ،بريدي و نبريدم اگر ... فروغ فرخزاد [13] وحشي ...

  46. فروغ فرخزاد - هميشه هستي همين حوالي دلم &#1008

    vesalema.parsiblog.com/Posts/8/فروغ+فرخزاد

    فروغ فرخزاد. گر ... اينجا به تو از عشق و وفا هيچ نگويند چون دغدغهء مردم اين شهر حجاب ...

  47. عکس , بيوگرافي - عکس هاي سريال وفا

    yfarguib.blogfa.com/post-58.aspx

    عکس هاي سريال وفا نام هاي بازيگران : پوريا پورسرخ ( ژوبين ... اليزابت اميني ( فروغ ) و ...

  48. فروغ فرخ زاد | بهترين ها

    amorous50.dltops.ir/page-756553.html

    فروغ فرخ زاد. گر تن ... اينجا به تو از عشق و وفا هيچ نگو يند ...

  49. فروغ فرخ زاد

    mbasic.facebook.com/profile.php?v=timeline&timecutoff=1394838934&...

    فروغ فرخ زاد ‎ shared ‎سهراب سپهري‎'s photo. Apr 8, 2013 · من به مردي وفا نمودم و ...

  50. مجموعه اشعار فروغ فرخزاد-فروغ فرخ زاد-مجموعه اشعار کامل ...

    deklameha.persiangig.com/foruq-ashar-fehrest.htm

    فروغ با مجموعه‌هاي ... گريز و درد : رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 2468
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 7
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 108
  8. آی پی دیروز : 140
  9. بازدید امروز : 1,210
  10. باردید دیروز : 712
  11. گوگل امروز : 11
  12. گوگل دیروز : 6
  13. بازدید هفته : 13,225
  14. بازدید ماه : 24,585
  15. بازدید سال : 189,860
  16. بازدید کلی : 2,633,063
  17. کدهای اختصاصی