loading...
آموزش موسیقی
ادمین بازدید : 1159 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
نم نم بارون امشب

خلاصه اي از مطلب :

جواد بديع زاده,شد خزان,جلال تاج اصفهاني,آتش دل,داريوش رفيعي,زهره,غلامحسين بنان,الهه ناز,حسين قوامي,سرگشته,عبدالعلي وزيري,نميدوني,عبدالوهاب شهيدي,زندگي,محمودي خوانساري,مرغ شباهنگ,کوروس سرهنگ زاده,شبگرد,محمدرضا شجريان,مرغ سحر,بخش 2 :,امين الله رشيدي,چشم به راه,محمدرضا شجريان,بت چين,اکبر گلپايگاني,اشک من,ايرج,شمع و گل و پروانه,کوروس سرهنگ زاده,فايده نداره,جمال وفايي,ستاره بخت,منوچهر همايون پور,نواي چوپان,منوچهر شفيعي,يار شيرازي,ناصر مسعودي,نفرين بر مستي,هوشمند عقيلي,شباهنگ,نادر گلچين,خال زلف,علي اصغر زند,اي زلف سر کجت,شهرام ناظري,کاروان,مرضيه,خدا کنه که خوابم نبره,حميرا,به دنبال دل,مهستي,آن که دلم را,هايده,رفتم,پوران,کيه کيه در ميزنه,الهه,کعبه دلها,پروين,غوغاي ستارگان- ياسمين,هر که ديدم ياري داره,فرح,انتظار,دلکش,مهمانت کنم,شمس,نرگس شيراز,ملوک ضرابي,رعنا,روحبخش,دم گاراژ بودم,بخش 4 : | امين الله رشيدي,سپيده,عبدالوهاب شهيدي,از تو بگذشتم,سياوش شجريان,سايه لرزان,اکبر گلپايگاني,هوس ميکده,محمودي خوانساري,دعاي دل,حسين قوامي,جواني,غلامحسين بنان,هستي,عبدالعلي وزيري,بي خبر,داريوش رفيعي,شب انتظار,جواد بديع زاده,گل پونه نعنا


ادامه اين مطلب : ---


10,400 results
  1. ببار اي اي نم نم بارون ببار امشب دلم از محمد رضا

    electronic-marketing.lordnew.ir/list/...

    ببار بارون دلم از زندگي خونه ديگه هرجاي اين دنيا برام مثل يه زندونه ببار بارون که دلگيرم ...

  2. دانلود و متن آهنگ نم نم بارون امشب فرشته

    www.gavazn.com/song/24654.htm

    Toggle navigation ايران ترانه. آهنگها; ويديو; بيشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها

  3. دانلود آهنگ فرشته - نم نم بارون

    www.cloob.com/u/davaredavari/11799414

    دانلود آهنگ فرشته - نم نم بارون . باز دلم پرخونه امشب چشم من گريون امشب اشکم از ديده روونه

  4. فکور .. نم نم بارون امشب فکاهي?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=SJgzwjRpxpA
    • By abas farahani ·
    • 4 min ·
    • 152 views ·
    • Added 9/24/2014

    Video embedded · متاسفانه از اين خواننده عزيز اطلاعات موثقي در دست نيست ,, يادش بخير

  5. آهنگ نم نم بارون امشب فرشته

    www.xni3e.com/post/13228/آهنگ-نم-نم-بارون-امشب...

    آهنگ نم نم بارون امشب فرشته باز دلم پرخونه امشبچشم من گريون امشباشکم از ديده روونهنم نم ...

  6. آهنگ نم نم بارون امشب فرشته

    listenpersian.net/19060/آهنگ-نم-نم-بارون-امشب...

    اضافه کردن متن ترانه | اضافه کردن عکس . برچسب ها :آهنگ نم نم بارون امشب فرشته ,دانلود آهنگ نم ...

  7. پرتال تفريحي - باز دلم گريونه امشب نم نم بارون امشب

    www.manymoons.biz/list/باز+دلم+گريونه+امشب+نم...

    باز دلم گريونه امشب نم نم بارون امشب

  8. اهنگ بازم دلم گرفته مثل نم نم بارون چشام خيره بمونه - آيتا ...

    farhangezendegi.aytablog.com/list/...

    بارون ِ نم نم چترو ... امشب اولين بارون پاييزي داره ...

  9. بارون امشب ...توي ايوون - جزيره ي باروني

    www.baroni.blogsky.com/1387/12/14/post-4

    بارون امشب . توي ايوون . مثله آزادي تو زندون . ... نم نم بارون (ستار) زير بارون (مهدي احمدوند)

  10. تنهاترين - ببار بارون دلم از زندگي خونه

    tanhatarinnn.blogfa.com/post-39.aspx

    تنهاترين - ببار بارون دلم از زندگي خونه ... ببار اي نم نم بارون ببار امشب دلم خسته ...

  11. يــه دخــتــر بــارونــي تــر از بـارون

    koocheyebarooni.blogfa.com

    چه حالي داريم امشب به ياد تو منو بارون... برچسب‌ها: ... بازم دلم گرفته تو اين نم نم بارون...

  12. متن آهنگهاي آلبوم " من و بارون " از بابک جهانبخش - SMS ...

    fun4you.ir/1391/04/31/post-992

    چه حالي دارم امشب به ياد تو زير بارون بازم دلم گرفته تو اين نم نم بارون

  13. خداکنه امشب بارون نباره| آني خبر

    javartan.anikhabar.ir/list/...

    ببار اي نم نم بارون ببار امشب دلم خسته ... مثل ابراي باروني شدم امشب. دوباره برميگردم رو بالکن.

  14. عاشق باران? - من و بارون

    ashegebaran.mihanblog.com/post/190

    بازم دلم گرفته تو اين نم نم بارون . چشام خيره به نور ... چه حالي دارم امشب به ياد تو زير بارون.

  15. دوباره نم نم بارون | جستجو | باي دو

    baido.ir/list/دوباره+نم+نم+بارون.html

    دوباره نم نمه بارون، ... که از فردا گريزونم ببار اي نم نم بارون ببار امشب دلم خسته ست ...

  16. يــه دخــتــر بــارونــي تــر از بـارون - امشب..دلم گرفته ...

    koocheyebarooni.blogfa.com/post/49

    يــه دخــتــر بــارونــي تــر از بـارون - امشب..دلم گرفته ... بازم دلم گرفته تو اين نم نم بارون...

  17. زير بارون راه نرفتي | جستجو | باي دو

    baido.ir/list/زير+بارون+راه+نرفتي.html

    نپرسي که چه حالي ام من بازم دلم گرفته تو اين نم نم بارون ... ببار اي نم نم بارون ببار امشب ...

  18. زندگي واقعي من

    shekastedel63.sarvpress.ir

    بازم دلم گرفته تو اين نم نم بارون چشام خيره بنور چراغ تو خيابون

  19. امان از سرور بلاگفا 1 مهر 93 نم نم بارون

    miladblog.ir/list/امان+از+سرور+بلاگفا+1+مهر+93...

    امان از سرور بلاگفا 1 مهر 93 نم نم بارون. بهترين سايت فارسي

  20. درد دل - بارون

    chaolan.blogfa.com/post/17

    امشب چشام بي خوابن و نم نم بارون تو چشام. بارون برام يه خاطرست خاطره ي ...

  21. دل نوشته...خييييييييييييليييييييييييم عالي

    sara7666.lordnew.ir/page-483841.html

    امشب خيلي هوا قشنگ بود سرد با نم نم بارون ديگه با شنيذن اين اهنگ خييييلييييم عالي شد

  22. اهنگ قديمي لالالالايي کن ببار اي نم نم بارون| آهنگ | عکس ...

    mozhgankarimi-persianb.loxfa.ir/list/...

    امشب شب ميلاد حضرت زينب کبري سلام الله ... الانم باز بارون ميزنه و صداش رو از پنجره رو به تراس ...

  23. امشب

    sa1995.takblog.in/page-73161.html

    ببار اي نم نم بارون ببار امشب دلم خسته ... ببار ,بارون ,امشب ,ببار بارون ,ببار امشب ,بارون ...

  24. ببار بارون

    loveisthemoment.lordnew.ir/page-652776.html

    ببار اي نم نم بارون ببار امشب دلم خسته ... ببار ,بارون ,امشب ,ببار بارون ,ببار امشب

  25. Babak Jahanbakhsh - 'Mano Baroon (Ft Reza Sadeghi)' MP3 ...

    www.radiojavan.com/mp3s/mp3/Babak-Jahanbakhsh-Mano-Baroon-(Ft-Reza...

    ... چه حالي دارم امشب به ياد تو زير بارون بازم دلم ... تو اين نم نم بارون چشام خيره به ...

  26. دانلودآهنگ خداکن امشب بارون نباره | جستجو

    foot98.com/list/...

    داره بارون مياد کوچه بازم لبريزه احساسههنوزم نم نم بارون ... دانلودآهنگ خداکن امشب بارون ...

  27. ذاکرين - کربلايي جواد مقدم - بارون غم نم نم ميباره

    www.zakerin.ir/play/7298

    ذاکرين - بزرگترين تارنماي نوحه و مداحي اهل بيت(ع) ... بارون غم نم نم ميباره کربلايي جواد مقدم

  28. آفتاب بارون

    irlady.org/list/آفتاب+و+بارون.html

    پشت اين پنجره ميشينم و آواز ميخونم ... بوي خاک نم خورده امشب ... نم نم بارون منو عشقم تو خيابون .

  29. دانلود و متن آهنگ ستاره بارون پيروز

    www.gavazn.com/song/31238.htm

    Toggle navigation ايران ترانه. آهنگها; ويديو; بيشتر . متن آهنگ; خواننده ها; آلبومها

  30. دانلود نوحه نم نم بارون از کربلايي حسين عيني فرد

    blogreader.ir/search/...

    بلاگ ريدر بزرگترين آرشيو مطالب وبلاگ هاي پارسي مي باشد که با همت گروهي از برنامه نويسان در ...

  31. مداحي جواد مقدم نم نم داره بارون مياد

    blogreader.ir/search/...

    الان با اين بارون نم ... امشب بارون ميومد رفتم تو حياط خوابگاه تنهايي هندزفري گذاشتم تو گوشم ...

  32. Index - انلود مداحي بارون امشب داره ميباره بغض ت

    shahidhadi-blog.niloblog.com/blogs/list/...

    بارون داره هدر ... امشب دوباره باز بارون ...

  33. ببار بارون..... | باي دو

    s4life.baido.ir/page-214503.html

    ببار اي نم نم بارون ببار امشب دلم خسته ... ببار ,بارون ,امشب ,ببار بارون ,ببار امشب ,بارون ...

  34. ببار بارون.....

    s4life.lordnew.ir/page-535264.html

    ببار اي نم نم بارون ببار امشب دلم خسته ... ببار ,بارون ,امشب ,ببار بارون ,ببار امشب ,بارون ببار ...

  35. Index - انلود مداحي بارون امشب داره ميباره بغض ت

    rozbeh.niloblog.com/blogs/list/...

    امشب دوباره باز بارون ... هاي سفيد درخت هاي نمي دونم چي فرش شده و نم نم بارون کف حياط رو ...

  36. دانلود آهنگ دوباره نم نم بارون منو ياد تو ميندازه از احسان ...

    amiresteghlal78-24.nivablog.ir/list/...

    دانلود آهنگ دوباره نم نم بارون منو ياد تو ميندازه از احسان ... خدايا دل باز امشب ...

  37. پست بزن بارون | مد روز

    modroz.ir/list/پست+بزن+بارون.html

    چه حالي داريم امشب به ياد تو من و بارون ... يکي از لذت بخش ترين کارها، قدم زدن زير يه بارون نم ...

  38. صداي بي صدا@

    sara7666.lordnew.ir

    امشب خيلي هوا قشنگ بود سرد با نم نم بارون ديگه با شنيذن اين اهنگ خييييلييييم عالي شد

  39. واسه زخمم مرهم بارون بزن دلتنگم واسه زخمم ميميرم بزن مرهم ...

    downloadhaaa-blgir.leon-z.com/list/...

    بزن بارون بازم نم نم , ادامه مطلب . سه شب بارون . امشب سومين شبه که داره ...

  40. دانلودکليپ گل بارون زده داريوش

    taxi1718.net/list/...

    وقتى که تنگ غروب بارون به ... دلم گرفته تو اين نم نم بارون ... امشب به ياد تو من و بارون

  41. نشستن زير بارون

    net-rzb.lordnew.ir/list/نشستن+زير+بارون.html

    ببار اي نم نم بارون ببار امشب دلم خسته ... امشب بارون مياد دلم يه آغوش مي خواد پر از مهر اما...

  42. بباربارون...

    smaryam21-blgf.leon-z.com/page-514688.html

    ببار اي نم نم بارون ببار امشب دلم خسته ... ببار ,بارون ,امشب ,ببار بارون ,ببار ...

  43. پرتال جامع - bonmarket دانلودبانک پيامک بارون

    gistack-rzb.bonmarket.ir/list/...

    خاطره,منو بارون, ... راستي امشب شب يلدا بود ... نميباريد با ستايش آهنگ نم نم بارون ...

  44. بزن بارون بباراروم پست زيباي طراحي شده | مد روز

    tafrihi-center.modroz.ir/list/...

    امشب سومين شبه که داره ... ي باشه يا آفتابي فرقي نداره... + نم نم بارون آدمو عاشق مي کنه, ...

  45. ضربدري زير بارون

    moviedl-blgir.leon-z.com/list/ضربدري+زير+بارون.html

    نم نم بود! به قولِ ... و اين شده غصه اصلاً... مخصوصاً وقتي بارون مياد... امشب ديگه زدم به سيم آخر.

  46. بارون پخش شده در شمعدوني

    sticker-blgir.leon-z.com/list/...

    بارون امروز عالي بود! نم نم بود! ... مخصوصاً وقتي بارون مياد... امشب ديگه زدم به سيم آخر.

  47. دانلود آهنگ بزن اى نمنم بارون بزن امشب دلم خسته است ...

    boxiaozui.com/list/...

    دانلود آهنگ بزن اى نمنم بارون بزن امشب دلم ... دل اين شهر زد و از بوي بد اين شهر نم خوش ...

  48. دو عاشق زير بارون

    1ph.taxi1718.net/list/دو+عاشق+زير+بارون.html

    امشب سومين شبه ... داره بارون مياد کوچه بازم لبريزه احساسههنوزم نم نم بارون صداي ما رو ...

  49. من و بارون | سايت خبري - تحليلي موسيقي ما

    www.musicema.com/node/174567

    من و بارون. امتياز: 2.977865. امتياز : 59.6/100. تعداد رأي: 4563 ( امتياز : 59.6/100 - 4563 رأي) (4563 رأي) خواننده:

  50. دلــــــــم گــرفــتــ امشــب-..

    fresh-sms.rzb.ir/post/44/دلــــــــم...

    ببار اي نم نم بارون ببار امشب ... بازم دلم گرفته تو اين نم نم بارون چشام خيره به نوره چراغ تو ...

  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 2468
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 22
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 424
  8. آی پی دیروز : 212
  9. بازدید امروز : 3,216
  10. باردید دیروز : 1,732
  11. گوگل امروز : 15
  12. گوگل دیروز : 23
  13. بازدید هفته : 16,963
  14. بازدید ماه : 28,323
  15. بازدید سال : 193,598
  16. بازدید کلی : 2,636,801
  17. کدهای اختصاصی