loading...
آموزش موسیقی
ادمین بازدید : 236 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
صداي من .....

خلاصه اي از مطلب :

با سلام و عرض ادب خدمت اعضاي محترم سايت ايمان هستم از استان چهارمحال و بختياري حدود 8 سال هست که آوازهاي استاد گلپايگاني و هايده را مکتب...


ادامه اين مطلب : صداي من .....


470,000 results
  1. صداي کودکي من

    www.soundsofmychildhood.com

    آلبوم صوتي خاطرات کودکي. وب‌سايت صداي کودکي من در حال حاضر قابل دسترسي نمي‌باشد.

  2. صداي استراليا (صداي قلب من سابق)

    www.ijgare.blogfa.com

    صداي استراليا (صداي قلب من سابق) - يادداشت هاي گيلکي در گيپسلند

  3. من جهان خودم هستم وجدان صداي خداست . | Face

    https://www.facebook.com/IranianHumanist

    To connect with ‎من جهان خودم هستم وجدان صداي خداست .‎, sign up for Facebook today.

  4. صداي من(بسيج دانشجويي دانشکده نفت آبادان

    myvoice.parsiblog.com

    صداي من(بسيج دانشجويي دانشکده نفت آبادان) - - صداي من(بسيج دانشجويي دانشکده نفت آبادان)

  5. آخه دل من با صداي محسن يگانه - صداياب

    www.sedayab.com/?id=2988

    توي آينه خودتو ببين چه زود به زود تويه جووني غصه اومد سراغت پيرت کنه نذار که تو اوج جووني ...

  6. POEMS ::: SohrabSepehri.com

    www.sohrabsepehri.com/poems.asp?language=p&poemid=99&status=showpoem

    من صداي نفس باغچه را مي شنوم. و صداي ظلمت را ، وقتي از برگي مي ريزد. و صداي ، سرفه روشني از پشت ...

  7. استقلال با صداي من تاجيم - صداياب

    www.sedayab.com/?id=883

    - استقلال با صداي من تاجيم - صداياب ... .کليه حقوق براي شرکت صداياب محفوظ مي باشد

  8. صداي آشنا | من و آن ديگري

    https://dordaneh.wordpress.com/2015/06/24/1343

    طبق معمول ماشين را در آخرين نقطه خيابان روبروي مدرسه پشت علامت پارك ممنوع پارك ميكنم. هنوز ...

  9. عاشقانه هاي بي صداي من

    tabasometalkh72.blogfa.com

    عاشقانه هاي بي صداي من - مشق شعر ... زندگي را به عشق مي بازم زندگي قصه ي غم انگيزيست

  10. «صداي من» نخستين دستگاه مترجم زبان اشاره

    www.alamto.com/myvoice-making-the-sign-language-translator-device.html

    «صداي من» نخستين دستگاه مترجم زبان اشاره:موانع ارتباطي زيادي ميان ناشنوايان و افراد شنوا ...

    برچسب ها صداي من ..... ,
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 2468
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 21
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 420
  8. آی پی دیروز : 212
  9. بازدید امروز : 3,100
  10. باردید دیروز : 1,732
  11. گوگل امروز : 15
  12. گوگل دیروز : 23
  13. بازدید هفته : 16,847
  14. بازدید ماه : 28,207
  15. بازدید سال : 193,482
  16. بازدید کلی : 2,636,685
  17. کدهای اختصاصی